• تلفن:35274002 -031

  • موبایل:09133099465

اصفهان تک ماشین - دستگاه سیخ گیر - دستگاه سیخ زن - کباب سیخ گیر - فروش کباب سیخ کن در اصفهان

انواع کباب زن

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.25 (6 Votes)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

انواع کباب زن

کباب از غذاهای اصیل و مورد علاقه‌ی ما ایرانی‌هاست که اغلب ما تجربه‌ی درست کردن آن را داشته‌ایم و می‌دانیم که درست کردن آن کار هر کسی نیست! یکی از مهم‌ترین قسمت‌های درست کردن کباب، سیخ کردن گوشت است که به راحتی نمی‌توان آن را انجام داد و نیاز به مهارت دارد. امروزه انواع دستگاه کباب زن یا کباب گیر در بین ماشین آلات صنایع غذایی موجود است، که کار را برای علاقه‌مندان به کباب آسان کرده است. در ادامه به معرفی کباب زن دستی و دستگاه کباب زن خانگی خواهیم پرداخت. همچنین با معرفی انواع دستگاه کباب زن در صنایع غذایی، ویژگی‌ هر یک از آن‌ها را به شما نشان خواهیم داد تا بتوانید بهترین نوع آن را انتخاب و تهیه کنید.


انواع دستگاه کباب زن خانگی

کباب زن دستی

کباب زن دستی پرفروش‌ترین نوع کباب زن خانگی است. این مدل کوبیده زن به برق و باتری نیازی ندارد. اگرچه کباب‌‌زن‌های دستی به نیروی بیشتری برای سیخ کردن کباب نیاز دارند، اما بهترین گزینه برای درست کردن کباب در بیرون از خانه مانند پیک‌نیک هستند.

کباب زن دستی دو نوع دارد :

  • کباب زن پلاستیکی

     

  • کباب زن فلزی

در نتیجه دستگاه کوبیده زن بر اساس نوع مصرف آن در جنس‌های مختلف تولید می‌شود. بسیاری از تولیدکنندگان برای تولید کباب زن دستی از پلی کربنات استفاده می‌کنند و آن را به عنوان کباب زن پلاستیکی می‌فروشند. عموما خرید کباب زن دستی پلاستیکی توصیه نمی‌شود، چون پس از مدتی پلاستیک طعم بدی به گوشت می‌دهد و امکان هرز شدن اهرم موجود در کباب زن دستی پلاستیکی نیز وجود دارد. در نتیجه بهتر است اگر قصد خرید کباب زن خانگی را دارید، کباب زن دستی فلزی را انتخاب کنید.

کباب زن برقی

کباب زن برقی نمونه‌ی دیگر دستگاه کباب زن خانگی است که کار سیخ کردن کباب با آن آسان‌تر است و به نیروی دست کمتری نیاز دارد. اگر به دنبال خرید دستگاه کباب زن خانگی برای حیاط و تراس خانه‌ی خود هستید، پیشنهاد ما به شما خرید کباب زن برقی است، البته اگر به برق دسترسی دارید. معمولا بدنه‌ی کباب زن برقی از جنس تفلون بوده و باعث می‌شود گوشت به آن نچسبد.

دستگاه کباب زن صنعتی

کاربرد دستگاه کباب زن صنعتی برای رستوران‌ها، تالارها و تاسیس یک آشپزخانه صنعتی است، چون دستگاه کوبیده زن صنعتی ابعاد بزرگی دارد و مدل آن ایستاده است. بعضی از انواع سیخ‌گیرهای صنعتی اتوماتیک هستند که در عرض یک دقیقه چندین سیخ کباب را آماده می‌کنند. رستوران‌ها با استفاده از دستگاه کوبیده‌ زن، نه تنها سرعت کار خود را بالا می‌برند، بلکه کباب بهداشتی‌تر و باکیفیت‌تری به مشتری ارائه می‌کنند. این دستگاه‌ها برای حجم زیاد کباب مناسب هستند اما اگر به دنبال خرید دستگاه کباب زن دستی یا دستگاه کباب زن خانگی هستید، کباب زن صنعتی برای شما مناسب نخواهد بود و حتما باید نوع خانگی آن را انتخاب کنید. خرید کباب زن خانگی به شما کمک می‌کند کباب‌ها را با ضخامت یکسان و به صورت یکدست سیخ کنید. در نتیجه کباب شما هم ظاهر بهتری خواهد داشت و هم روی حرارت بهتر خواهد پخت.

نحوه کار با دستگاه کباب زن خانگی یا کباب زن دستی

نحوه عملکرد کباب زن‌ها بسته به نوع آن‌ها کمی با هم متفاوت است. اما در همه‌ی آن‌ها –چه کباب زن دستی و چه کباب زن برقی محفظه‌ای مخصوص یا مخزنی برای قرار دادن گوشت و مواد کوبیده دارند. برای استفاده از کباب زن دستی کافی است گوشت را داخل مخزن بریزید، اهرم دستگاه کباب زن را به طرف بالا بکشید، سیخ را در جایگاه خود قرار دهید و شروع به گرداندن اهرم کنید. در دستگاه کباب زن صنعتی و برقی اهرمی وجود ندارد. کافی است در دستگاه را ببندید تا گوشت چرخ کرده روی سیخ قرار بگیرد. به همین راحتی می‌توانید کباب کوبیده را سیخ کنید.

مطالب مرتبط :

  1.  دستگاه همبرزن اتوماتیک
  2. کباب سیخ گیر
  3. دیگبخار پز
  4. فروشدستگاه گوشت خردکن

برای مشاوره با همکاران ما در تماس باشید.



چند نفر آنلاین داریم

ما 7 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار و محصولات

22 ارديبهشت 1401 / مدیر وب سایت
23 فروردين 1401 / مدیر وب سایت
16 بهمن 1400 / مدیر وب سایت

کاتالوگ

Analytical

آخرین محصولات

16 بهمن 1400 / مدیر وب سایت
24 اسفند 1399 / مدیر وب سایت
24 اسفند 1399 / مدیر وب سایت
23 مرداد 1399 /

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه شرکت اصفهان تک ماشین از اخرین اخبار ، محصولات و تخفیفات ویژه با خبر شوید .
Subscribe now