• تلفن:35274002 -031

  • موبایل:09133099465

دستگاه همبر زن تمام اتوماتیک چیست؟

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

همبر زن خودکار یا همبرگر زن تمام اتوماتیک برطرف‌کننده نیاز واحدهای تولیدی یا توزیع‌کننده گوشت و مواد پروتئینی و کارخانه‌ های بسته‌بندی می باشد. با داشتن موتور الکتریکی و توان بازدهی بالا، همبرزن خودکار قادر به تهیه همبرگرهای زیادی است.

در ساخت همبر زن از استنلس استیل (استیل 304) و آلومینیوم آنودایز شده استفاده می‌ گردد تا هم مقاومت دستگاه و عمر مفید آن بیشتر شود و هم رعایت مسائل بهداشتی در اثر برخورد سطوح دستگاه همبرگر زن خودکار با مواد گوشتی، محقق گردد.

در خریدهمبر زن تمام اتوماتبک در نظر داشتن قدرت موتور و میزان بازدهی از جمله فاکتورهایی می باشد که خریداران باید به آن توجه کنند.

همبرگر زن اتوماتیک

چرا دستگاه همبرگر زن اتوماتیک؟

اگر شما جز فروشگاه ها و فست فود هایی هستید که تعداد زیادی مشتری ساعت ها برای خوردن همبرگرهای بی نظیرتون صف می کشند بیشتر از هر شخصی نیازتون به یک دستگاه همبرزن اتوماتیک رو احساس می کنید. همچنین اگر همبرگرهای شما آنقدر حرفه ای هستند که همه می خواهند در فروشگاه خود همبرگرهای تولیدی شما را داشته باشند، خرید یک دستگاه اتوماتیک به شما بسیار کمک کننده است.

انواع دستگاه همبر زن تمام اتوماتیک چیست؟

دستگاه های همبرگر زن تمام اتوماتیک در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. اندازه و ظرفیت این دستگاه ها می تواند تفاوت زیادی داشته باشد. که شما باید با توجه به ظرفیت تولید روزانه تان دستگاه مناسب خود را انتخاب کنید.

این دستگاه ها در مدل های ایستاده طراحی شده اند که ظرفیت تولید بالایی دارند و مناسب استفاده کارگاهی و کارخانه ایی تولید همبرگر هستند.

بطور کلی این دستگاه ها کارکرد نسبتا یکسانی داشته و بصورت اتوماتیک عمل می کنند. اما بعضی از دستگاه های همبر زن تمام اتوماتیک عملکرد پیشرفته تری داشته و پس از قالب گیری همبرگر ها، عمل سلفون کشی را نیز بطور اتوماتیک انجام می دهند.

در دستگاه هایی که به سلفون کش مجهز نیستند، این عمل بصورت دستی صورت می گیرد.

چند نفر آنلاین داریم

ما 135 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار و محصولات

22 ارديبهشت 1401 / مدیر وب سایت
23 فروردين 1401 / مدیر وب سایت
16 بهمن 1400 / مدیر وب سایت

کاتالوگ

Analytical

آخرین محصولات

16 بهمن 1400 / مدیر وب سایت
24 اسفند 1399 / مدیر وب سایت
24 اسفند 1399 / مدیر وب سایت
23 مرداد 1399 /

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه شرکت اصفهان تک ماشین از اخرین اخبار ، محصولات و تخفیفات ویژه با خبر شوید .
Subscribe now