• تلفن:35274002 -031

  • موبایل:09133099465

معرفی کامل دستگاه کباب سیخ کن

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.25 (2 Votes)
ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دستگاه کباب سیخ کن یکی از وسیله های پرکاربرد در تجهیزات آشپزخانه ها است. این دستگاه برای رستوران ها و کیترینگ هایی که فروش کباب دارند بسیار ضروری و کاربردی است. شما می توانید از این دستگاه برای سیخ کردن گوشت و مرغ استفاده کنید.

چرا کباب سیخ کن استفاده کنیم؟

سیخ کردن کباب با دست و به صورت سنتی در مکان هایی که فروش کباب دارند بسیار سخت و زمان بر است و انرژی زیادی می گیرد. علاوه بر این چون از دست استفاده می شود از نظر بهداشتی مناسب نیست و می تواند عاملی برای انتقال بیماری ها و میکروب باشد.

اگر می خواهید در زمان و انرژی صرفه جویی کنید و همچنین کبابی بهداشتی به مشتری تحویل بدهید، حتما از دستگاه های کباب سیخ کن استفاده کنید.

این دستگاه ها مخصوص آشپزخانه ها تولید می شوند و بدون دخالت دست و به صورت کاملا اتوماتیک در تمام مراحل، کباب های شما را سیخ می کند.

شما می توانید در کنار دستگاه کباب سیخ کن، از دستگاه سیخ شور نیز استفاده کنید و به سرعت سیخ های تمیز تحویل بگیرید. این دستگاه می تواند 350 الی 400 سیخ را در هر 15 دقیقه بشوید.

درصد خطای یک نیروی انسانی برای سیخ گرفتن کباب کوبیده زیاد است. با استفاده از این دستگاه شما می توانید با کمترین درصد خطا کباب های یک ریخت و یک سایز داشته باشید.

همانطور که قبلا اشاره شد با دستگاه کباب سیخ کن در زمان صرفه جویی بالایی می شود و می توان 500 تا 1500 سیخ در ساعت تولید کرد. توجه داشته باشید که با توجه به نوع دستگاه این مقدار متفاوت خواهد بود.

مدل های مختلفی از این دستگاه موجود است و شما می توانید با توجه به نیاز خود نوع رومیزی یا پایه دار را سفارش دهید.

انواع محصولات موجود در مجموعه اصفهان تک ماشین

17

سیخ گیر هیدرولیک مبله

این دستگاه کباب سیخ کن ابعادی برابر ۱۰۰ در ۶۵ در ۴۵ سانتیمتر دارد. این دستگاه با وزن 100 کیلوگرم می تواند 20سیخ در یک دقیقه تحویل بدهد. همه قطعات مربوط با گوشت و بدنه از جنس استیل هستند و به راحتی جهت شستشو باز و بسته می شود. جهت مطالعه بیشتر و مشاهده محصول اینجا کلیک کنید.

سیخ گیر صنعتی Tm150

این دستگاه یکی دیگر از دستگاه های کباب سیخ کن می باشد که در مجموعه ما ارائه می شود. شما می توانید برای مشاهده فیلم ها و عکس های این محصول اینجا را کلیک کنید.

سیخ گیر رومیزی

این دستگاه کباب هایی با عرض 4 سانتی متر و طول کباب از ۲۳ سانتی متر تا ۳۶ سانتیمتر تولید می کند. وزن گوشت ورودی از 70 تا 150 گرم می باشد و توانایی ۱۵ سیخ در یک دقیقه را دارد. این دستگاه مجهز به سیستم شمارشگر و سیستم نمایشگر کنترل دما نیز می باشد. جهت مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

قیمت دستگاه کباب سیخ کن

انواع مختلفی از این دستگاه ها در مجموعه ما عرضه می شود. شما می توانید با بخش پشتیبانی مجموعه اصفهان تک ماشین تماس بگیرید و با توجه به نیاز خود، دستگاه مناسب را استعلام قیمت بگیرید و تهیه کنید.

چند نفر آنلاین داریم

ما 82 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

آخرین اخبار و محصولات

22 ارديبهشت 1401 / مدیر وب سایت
23 فروردين 1401 / مدیر وب سایت
16 بهمن 1400 / مدیر وب سایت

کاتالوگ

Analytical

آخرین محصولات

16 بهمن 1400 / مدیر وب سایت
24 اسفند 1399 / مدیر وب سایت
24 اسفند 1399 / مدیر وب سایت
23 مرداد 1399 /

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه شرکت اصفهان تک ماشین از اخرین اخبار ، محصولات و تخفیفات ویژه با خبر شوید .
Subscribe now